-Trött-

Många tycker att syftet med ett lov är att man ska vila upp sig, ta det lugnt och ta igen förlorad tid :) Det enda jag gjort av detta är att ta igen förlorad tid, men gör de inte på dagarna, utan sitter uppe hela nätterna och kollar på film med vänner, sitter i en soffa o tävlar om vem som kan vara vaken längst, kolla på en serie för att jag vet att de e nu jag har tid för det. Så nu är ja ju egentligen tröttare än när jag går i skolan... Men det är värt de, mer än någonsin!

I lördags va jag på innebandy match med Jenny, Jonas och Thoralf, Visby IBK förlorade visserligen, men det var roligt att göra något sånt med sina vänner, efter de drog vi hem till Jenny och hade det bra, satt o skratta åt meningslösa klipp på datorn och allt möjligt. Igår kväll gick vi på resturang och åt mat, (Jag, Jenny, Jonas och Daniel) vi satt därtyp i två timmar och bara pratade om allt möjligt innan vi fattade att vi nog skulle fortsätta prata hemma vid Jenny :P där satte vi oss och såg på sagan om ringen, skulle bli filmmaraton med alla tre, men eftersom jag idag skulle orka med något så åkte jag hem efter första. Men det var värt att vara med ändå :) plus att de vid kvart över 5 skickade sms och frågade om jag var vaken. Så jag var ändå med hela natten :)
Sånt man skulle göra med sina vänner oftare, och det är de vi har lov till, att ta igen förlorad tid, kanske inte så smart att vara uppe hela natten när det är skola.
Alltså är syftet med lov att man ska vara tröttare än när man går i skolan!!!


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0