Hejsan!

Blev inget boggande i helgen, medans Fredrik var o spelade så hade jag fullt upp med att vara as grym i Wii! Aldrig spelar det förut :) Kallas nybörjartur. Fredrik har ju spelat det 1000 gånger så de va säkert även därför han vann hela tiden. Men när det kom till dansdelsen så var det jag som vann (A)
Men som sagt, när Fredrik var o spelade så spelade jag Wii med hans bror Daniel, och de va då jag hade nybörjartur, för jag vann ett antal gånger (A) Duktiga jag! (Men de va just i början, sen gick det tillbaka till det normala och han vann över mig, hela tiden...) Efter denna utklassning så kollade vi på Hem till Midgård, länge sen man såg de, fast ännu samma humor, och har man sett ett program så har man sett alla^^

Och när han sedan kom hem så var jag nästan klar för att gå ut, skulle bara fixa lite. Vi firade ju 5 månader, när det var 3 bjöd jag honom på mat, nu två månader senare så bjöd han mig :) Efter de var vi på bio med hans vänner, första gången jag träffade dem, och det var en lyckad kväll :) Igår va vi o kollade på rally innan han gick med mig i haninge centrum :D Älskar det stället (A)

Idag är det supertråkigt väder, och vi sitter o skriver uppsats, verkligen jätte roligt -.-' Men de ska väl göras det med. Sen sitter jag o chattar med Jenny på fb som btw sitter 30cm ifrån mig, men det är en sådan kraftansträngning att ta ur lurarna ur öronen o pausa musiken, så ja valde att skriva istället :)



Ha det bra
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0