Tjobre!

Känner att en bild säger mer än 1000 ord, men om ja då skulle välja en bild har jag just valt fel :P Lydia är här och håller mig sällskap. Mina föräldrar är på fastlandet o har lite alone time tillsammans :) Men dom kommer hem ikväll, åkte i söndags.

Jag har hittat den perfekta tjejen som hjälper mig med mina hästar! Som får mig att må lite bättre när jag med jämna mellanrum åker till Stockholm, eller när ja inte hinner rida för att ja har mycket i skolan. Nu har jag hjälp av en tjej som heter Emma. Hon är hur duktig som helst, kan få Kida att gå på ett sätt som ingen annan av mina vänner lyckats med. Så jag kunde inte ha hittat någon bättre! :)





Viktoria fotade mig :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0