:)

Ja, nu finns det ingen återvändo... Både bra och nervöst. Jag pratar då om att jag ikväll har varit o skrivit kontrakt om Chile resan. Så om ja nu ångrar mig kostar de typ runt 10.000. Så de kändes lite pirrigt när man lämnade in lappen, men självklart hur bra som helst!

Har även varit i stan med Lydia o Nattis, vi fixade lite sen gick vi o åt, där tog min kusin över och gick med mig och höll med mig om att ja skulle köpa en tröja, så fick även med mig ett köp hem :P De blev en kort visit hemma innan jag skulle in till kära Visby igen för att spela piano. Där efter blev dcet då klinte o skriva kontrakt.


Visst va den fin :)

Ikväll har det blivit läxor, inte gjort så mycket som jag velat, men en del har det absolut blivit. Får fortsätta imorrn när jag ska hem till Lydia o hjälpa henne med lite. Sen bara hem o packa innan jag drar till min kära älskling på andra sidan pölen :) Vi firar förresten 4 månader imorrn. Känns som mycket längre, och samtidigt mycket kortare, så alltså är de väl rätt lagom då ;)
Men ändå, 4 månader, de är en tid de me, och längre blir den! Helt klart<3 Älskar dig Fredrik<3

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0