Fint va!

Dagen jag väntat på i typ ett år har äntligen kommit! Jenny har visat mig hur man fixar med bloggen!! Så ett stort tack till dig! Och till Hanna också eftersom hon va stand in när Jenny inte visste va hon skulle göra^^ Men denna har jag gjort heeeelt själv, mixtrade lite när jag kom hem :) Men är nog inte klart ännu, vet inte hur jag vill att de ska vara än bara :P Men de ordnar sig ska ni se! Efter jag hade gjort den så fin så åkte jag och Angelica o tränade på friskis och svettis :P As kul! Fast blev lite trött, sen är de ju bad imorrn. När ja sen kom hem blev det att snabbt dra ut o rida, som jag även fick med mor min på, så vart inte ensam! Nu är de läxor o sen sussa...

I helgen har jag ju även varit vid Fredrik Bäst I Hela Världen!<3<3 (som han heter så fint på min mobil) Ni fick ju veta hur duktigt jag satt o plugga, sen kom han hem redan vid kvart över 1 eftersom han inte spelade andra matchen. Så blev att fira hans syster hela eftermiddan o på kvällen blev det bara mys innan vi somna^^ Härligt som vanligt att vara vid honom :) Men nu är de hans tur att komma hit, han kommer alltså nu på Fredag, inte varit här sen juli :P de e ett tag sen nu. Men nu så!


Bild från Grönan :) Kommer inte ihåg varför det blev jag som bar runt på honom istället för tvärt om ;) Men jag blev jättelång när jag tillslut slängde av honom (A)<3<3<3

Ha en trevlig kväll!
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0