Härligt med samtal!

Okej, jag kan ärligt säga att jag aldrig gillar telefonförsäljare, när dom ringer halv 10 en lördagkväll, eller halv 8 en söndagmorgon. Inte okej, o när dom inte kan fatta vad ordet nej betyder, oh, o ni vet när dom ringer om och om igen, fattar inte vad man säger för att man inte pratar som en stockhomare! Sånt gör mig galen. Men idag togs rekordet av hur störda dom kan va! Dom ringde o frågade om de kommit rätt, och efter en stund frågade de om de pratade med Tommy! Dom trodde att jag var min pappa!
Hur blåst får man va?! Tror att jag är min pappa? Jag låter inte som en kille när jag pratar! De skulle ju då förstås vara om min pappa lät som en tjej.
Hatar telefonförsäljare mer än någonsin.

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0