Hej :)

När jag kom hem idag stod det ett brev till mig på bordet, började ju såklart undra vem som nu skickar till mig eftersom det var ett handskrivet kuvert och det var rätt så litet, inte sånt man brukar få på posten :O
När jag öppnade de så såg de först ut som in inbjudan till något, men när jag sen läste vad det stod så var det något mycket finare!! Min kära och älskade pojkvän har någon gång lyssnat på allt mitt babbel och hört att jag tycker att kärleksbrev är jättegulligt! Så han sickade ett på posten till mig (A)




Jag älskar dig Fredrik, du är världens bästa pojkvän! <3<3<3

(Det ironiska är att han har finare handstil än mig...)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0