Hej

Härligt med lite blåst! Får en att gå runt o sjunga Carolas "fångad av en stormvind"! 
Åkte till Johanna igår kväll för att vi denna gång skulle försöka att få ihop Chili Con Carne, och de fick vi, eller vi o vi, jag^^ Älskar att laga mat utan recept, blir mycket roligare och spännande då. Visst har jag också misslyckats, men man måste ju prova lite! Och denna gång blev det riktigt gott :) Sov ju över hos denna härliga prick, o va ska man säga? Förvånad över att huset stod kvar idag :P Inte sovit mycket för har vaknat var och varannan timme av blåsten, rätt säker på att de lät mer än va de va :P Kan ju även vara för att ja nästan blev knuffad ur sängen... I vanliga fall brukar de vara för att man delar säng med Fredrik eller något, men nej nej, nu va de hunden som promt skulle ha min plats, hon hade ingen lust att ligga på johannas sida av sängen, utan hon skulle ha halva min, men efter ett tag kom vi överens om att hon fick nedre delen av sängen o ja fick den övre, men de va rätt skönt att ligga trångt för va ju så kallt :O

Idag har jag varit i Visby och handlat lite nödvändiga saker som man ändå inte kan räkna till nödvändiga saker, men, jag behövde dom säkert (A)
Nu blir det att städa städa städa och plugga lite :) Ska bli skojj... Hörs gör vi väl senare :)

Sjukt va man kan göra med lite program :) Duktiga jag <3

Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0