Helgen gick fort!

Lika fort som han kom åkte han igen... Mitt rum luktar som om han vore här, men ändå gapar allt tomt och jag saknar honom... Fast allt går ju alltid mot sitt slut och de som jag väntat med kommer ifatt och ligger nu för sig att jag ska göra. Så för att föreviga helgen får ja istället uppleva den lite genom att skriva den istället :)

Lydia va ju så snäll och körde o hämtade honom i fredags, blev hem o bara vara i väntan på att min mamma skulle komma hem så vi kunde göra lite mat och annat skojj. Men klockan blev mer och mer och tillslut ringde vi till henne för att se när hon kom hem, hon jobbade såklart över. Vi tog det fina steget att då beställa pizza o njuta lite av ensamheten som då uppstod :) Lördag morgon var det upp o äta frukost innan jag skulle vara en snäll flickvän och åka med på folkrace, men de va inte lika mycket folk, eller bilar heller för den delen som sist. Ett par stycken som körde åt gången, var av typ hälften kom runt... Efter de blev det att åka in till stan och fika, han skulle även köpa hem några kakor, men som sorligt nog var slut för dagen, så det får jag ta med mig upp nästa gång :) På kvällen åkte vi bort till grannen som hade sin årliga grillfest, som han även då lägger i tid till sin födelsedag, där var det mycket folk och som vanligt mycket livat. Vi va väl omkring 50-60pers tror ja :) Efter de va de hem och bada lite innan jag somnade på soffan framför någon film han hade knäppt på :P Och idag har det inte blivit så mycket av något, kollat lite på tv och på datan. De märkliga är att den dagen man gör minst på är den som går fortast. Men men, de har ju som alltid varit en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0