Ny Dag Med Nya Möjligheter!

Jag vill inleda med att berätta för er alla att min fina och högt älskade vän Lydia, idag har tagit sitt körkort! ett GRATTIS till henne! Och förutom hennes pojkvän så va ja den den första somåkte med henne när hon hade fått de :D Stolt kompis helt klart!
Glupsk tjej med körkort ;) <3

Annars har dagen varit rätt dryg, vi kom till skolan, ingen lärare, fick jobba med ett papper, (alla vet ju att de aldrig funkar, att dom inte lär sig...) man blev klar me de på typ 40 min, sen blev det hang man, en riktigt lång lunch innan vi skulle på engelska och då få veta att vi inte hade någon lärare där heller... Så fick sluta halv 1 :) Blev en tripp till Visby med Lydia sen hem o byta om för att åka o träna få friskis&svettis med Angelica, för att sedan hem o rida och tillsist städa det sista så jag blev klar med de, och börja med nästa grej-plugga... Vi har även drivit lite me Hanna, alltid lika kul (A)

Men nu ska ja snart sova faktiskt...
God natt till er alla från oss alla, eller bara mig :O

Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: Freidrich

Pusspuss å puss :)

2011-09-15 @ 23:09:16
Postat av: Freidrich

Pusspuss å puss :)

2011-09-15 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0