Tjobre!

Min mamma är så fin<3 Hon jobbar på sjukhuset, och fick in ett larm att det varit en trafikolycka med mc i Visby, och att läget var allvarligt. Hon tittade på klockan och insåg att jag var påväg hem körandes en mc från Visby. Ni förstår då hur hon började se bilder av mig som skadad, så hon ringer mig på mobilen och jag svarar inte för att jag då kör. Så när jag kommer hem o ser att jag har ett missat samtal där ifrån så ringer jag upp och får prata med henne. Då vart hon jätteglad, eftersom då visste hon att det inte var jag :) <3

Men varför jag var i Visby nu på förmiddagen var för att jag sovit där inatt, var på Chile träff igår :) Vi åt mat och passade på att fira Natalia som fyller år idag. Efter de så gick jag hem till Nattis och sov vid henne :) Var hur härligt som helst där igår, skulle inte vilja byta bort kvällen mot något! Dom man inte pratar med så mycket pratade man mest med igår, berättade saker man annars aldrig skulle få för sig att berätta för att man inte står varandra så nära. Men igår gjorde vi de! Vi kommer ha det bäst i Chile! Nu längtar jag mer än någonsin!


Fick mms om bilden på mig från skolfoto grejjen... Jag är väl nöjd,
men varför ser man alltid så grå o tråkig ut? :O Ser även ut som en
liten nörd^^ Men en liten nörd är ja väl kanske :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0