Typ Tja.

Jag är tydligen mycket "poetisk" och "djup" i mina inlägg. Jag, Hanna och Jenny citerade varandras bloggar idag, och det visade sig att jag var mycket poetisk, inte för att jag riktigt fattar varför. Men man ska väl vara nöjd om man är lite poetisk? Vi kom fram till att Hanna enbart skriver om sina hästar, vad de gjort, vad hon vill köpa till dem och så vidare, och Jenny som skriver två rader om skolan eller om ett intressant apelsinskal, och uppdaterar ungefär 2 gånger i månaden. De tyckte även att jag skulle skriva mer om dem så min blogg blev mer intressant eller så :P
Så får väl göra det, Hanna har hästar, slut. Jenny dansar slut. Så, nu har jag varit en snäll vän och gjort som de bad mig om (A)
Men dom är snälla också!
.....

Idag har Lydia varit här och vi tog en långtur med hästarna innan vi gick in för att plugga, se, än en gång är jag snäll och hjälper en kär vän med läxorna :) Nu ska jag bara göra klart mina egna och sen sova.

Vi ses imorrn hörrni ;) Moahahaha!

Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0