5 Veckor

De är sant, har bara 5 veckor kvar i familjen och det är bara hemskt! Vill stanna längre, jag är inte redo att åka hem ännu! Vill vara mer med min underbara familj, mina fina vänner och mer på denna plats som är helt underbar! Men men, jag har ju verkligen något att komma tillbaka till! Och min resa slutar ju inte ännu, 5 veckor här och 3 i Santiago! Och kommer ju inte sluta resa, känner ännu starkare än någonsin att ja vill ut i världen och uppleva fler kulturer, fler språk och träffa fler människor.
Lärdomen jag får här är oslagbar, säger som mina klasskamrater, att åka till Chile är det bästa jag någonsin gjort!
Älskar allt här, eller nej, inte allt, ja hatar att det är så otroligt kallt på morgonen och att allt är gjort av socker!

Så nästa gång tar jag med mig en värmefläckt och rågmjöl!



Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0