Goddag!

Idag har det varit en strålande dag i skolan, mina kompisar har ju fattat att jag inte tycker om när folk tar mig i håret, så det är ju just nu det roligaste som finns! Men nu bryr jag mig inte så mycket så kanske tycker om de när ja kommer hem, vem vet.
Sen blev det hem och äta innan Natta kom o de va dags att packa. Vi ska ut i kväll, på ett Disco som heter San Viernes, en stor fest 30 min från Castro. Det ska verkligen bli hur roligt som helst! Och sedan imorgon ska vi på utflykt med en lärare på skolan till Ancud. Så han kommer och hämtar oss vid halv 10, blir inte mycket sömn där inte... Tyvärr. Men de tar en timme att åka dit så vi kunde sova i bilen tyckte han.
Och idag har även min fina och underbara pojkvän haft mösspåtagning inför studenten.
Älskar dig hjärtat<3 Saknar dig massor, 40 dagar kvar i Chile :)<3
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0