Hej!

Kan ärligt säga att ja nu saknar Sverige liiite, en hel vecka utan skola! Och själv börjar man kl 8 o slutar 5 hela veckan :O Fick även nu veta att mitt tidsfördriv som jag har vissa lektioner, facebook i mobilen nu inte fungerar längre, min "bror" sa att man hade en månads provtid gratis sen började de kosta pengar, men innan har det ju varit ett gratis program så förstår inte riktigt... Men måste vara så för tankade på 5000, ca 75kr, igår kväll, och nu är dom slut! och har inte skrivit något sms vad jag vet, inte ringt heller, tror ja -.-' och har även läst ut halva min bok, dags att plocka fram målarkunskaperna igen och köpa en ny bok, fast på spanska denna gång så att jag kan göra något vettigt på dessa lektioner istället för att inte göra något alls.

Jag tycker om komplimanger, de är ju inte precis så att man blir bortskämd med dem i Sverige, men här blir man de! Bryr mig inte ett dugg av människor på gatan längre, dom är bara jobbiga, får mig att tänka tankar om att färga mitt hår svart och skaffa mörka linser, skulle nog hjälpa faktiskt. Men ikväll var en vän till familjen här, tillsammans med sin fru och dotter. Hans fru, hon kunde inte sluta stirra på mig! Heela tiden kollade hon, och tillslut sa hon bara: Förlåt att ja stirrar, men du är så otroligt vacker!  Så som sagt, såna kommentarer tycker jag om :)

Så glad blir jag!


Nu ska ja sova, för somsagt, ja har skola imorgon... Ha det bäst!
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0