Hej :)

Känns som om jag gjort hur mycket som helst denna helg! Men egentligen inte, var med Nattis o såg film i fredags och igår va de inte så mycket som hände, var på barnkalas för min lärare Luis barn, Clara, blev 10 igår :) Efter de så var det hem och umgås lite med familjen, äta, fixa lite.
De fick även sina presenter igår, och blev superglada! Men dom fattade inte som handuken var en tavla eller en handuk, "Den är ju så fin!". Sen visade vi lite filmer på Sveriges kultur och dom visade lite om Chile och Chiloé. Dom har VÄRLDENS fulaste nationaldans här :P Efter de va klockan mycket och denna kväll hade ja fått tillåtelse att gå ut. Va ska man säga, att inte fler här har luncanser av passivrökning är ett under! Festen var i en lokal under en pubb, utan ventelation, och såklart ska ju alla röka där, så efter 30 minuter börjar allt snurra och ja får gå ut en stund för klarade inte av röken! Men sen när ja kom in igen var det bättre! Vi dansade hur mycket som helst och mina Chilenska vänner lärde mig hur man gjorde här, men var ändå förvånad att en "svensk men blont hår kunde lära sig så fort", vad ska de betyda liksom? en komplimang eller inte? :P

Idag har det inte hänt så mycket, vi va ute på en liten utflyckt men annars inget :)

Min Chile bror Eduardo :)


Jag vill ha en minigris!


Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0