Hejsan!

Min dator vill inte lägga upp bilder av någon anledning, kuuuuul! Men men, det finns massor av bilder på min Facebook också, är det någon som vill ha den är det bara att fråga!
Igår i skolan hände inte så mycket nytt, vi satt mest och pratade de två första lektionerna och sista lektionen satte jag mig med Natta på hennes lektion. Det roliga med våra klasser är att de är så OTROLIGT olika. Hennes sitter o pratar, pratar och pratar medans mina klasskamrater sitter tysta och lyssnar, alltid.
På eftermiddagen blev det att gå till Luis och ha lektion, men de blev inget gjort där heller, vi pratade mer om helgen. Och Filippa fick även ett paket från Sverigie, svenskt godis! Ibland önskar jag att jag också hade fått ett paket från Sverige, eller ett brev, med en liten lapp som stärker en! Så nu är det tre personer som fått de. Men som tur var så förstod ju Filippa våran saknad och delade med sig.
Imorgon blir det ingen skola för mig tydligen, jag fick veta idag att jag, Natta och Annie ska vara med på tv, typ sitta i en soffa medans någon människa frågar frågor som vi ska svara på, på spanska! Men de går nog bra, så lämnge jag inte blir nervös försår jag allt. Och kan ju svara nu också. Kan ju hålla konverationer med människor nu, förtfarande som världens utlänning, men man förstår mig i alla fall. Och det är ju det som är det viktiga.
Och på torsdag ska vi till en annan stad med våran skola, jag Natta och Annie, vi ska sova där och ha en massa aktiviteter på fredagen, kommer tillbaka till Castro natten till lördag.
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0