Hittade en bok!

Varit en lugn dag i skolan idag. Började dagen med musik, ett litet prov, men min profe ville inte att jag skulle göra det av någon anledning? Så jag fick bara sitta o glo, eller nej, hade min bok som jag läste, på nästa lektion, datorkunskap var det samma sak, blev att läsa där med. Och samma sak på kemin. Alltså, en heldag med boken, och blir de så tar den snart slut. Så idag mina kära vänner har jag, Cecilia, köpt en bok på spanska! Så nu jäklar ska ja inte slösa bort lektionerna på en svensk (skitbra) bok, utan ska läsa en bok på spanska och lära mig alla orden jag inte kan! Snacka om att jag har hård arbete framför mig, men de ska nog gå bra de med hoppas jag!

Annars har dagen varit lugn, i helgen ska jag vara barnvakt åt Luis döttrar och på fredag ska ja ut och äta med mina chilenska klasskompisar, nästa helg på pyjamas party och säkert mycket mer, kommer inte riktigt ihåg, dom pratar så mycket.

Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0