Hola!

Finns inte så mycket att berätta om veckan, har inte hänt så mycket nytt, men samtidigt händer de nya saker hela dagarna. Idag har vi tre som pluggar på Coloane, jag, Natalia och Annie fått plantera ett träd. De va tydligen en stor sak för att tv var där, radio och tidningen. Vi tre fick hålla i ett träd tillsammans och sätta ner de i jorden medan den lokala tvkanalen filmade och så. Våran rektor höll tal och en annan snubbe som snackade tackade oss utbytes studenter att vi ville delta i denna cermoni för att hedra skolan och ta emot dessa träd, och själva hjälpa till att plantera dem. Rätt skojj faktiskt, att det blev en sån stor sak av att plantera träd. Men de va roligt.

'Imorgon ska vi äta med Borgmästaren på en annan ö, där den staden ska underhålla oss med sång och dans, alltså ska även tv, radio och tidningen vara där också. Det är alltså ganska stort att vi är här. Men de är roligt. Gillar de! Och på kvällen ska jag gå ut med några vänner, fick till och med tillåtelse att sova över vid en kompis så jag kunde vara ute längre! Så länge jag kommer hem runt kl 1 då dom kommer tillbaka från kyrkan. Så de får jag väl då ordna. Nattas pappa ville även att jag skulle köra bil! detta ska bli intressant!


Ja, såna här springer de runt på gatan! Frågade min mamma om jag kunde få behålla den, att den kunde bo i mitt rum, men de ville hon inte... Òch de va lite elakt tyckte jag faktiskt... För den är sååå fin :)

Kram Cecilia<3

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: håller med dig :) Tycker också att den med färg är finare.

2012-04-21 @ 09:50:10
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men möhöhöhö jag DÖR vilken söt!!!

2012-04-22 @ 00:54:25
URL: http://hannnss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0