Kört bil!

Jodu! De är sant!
Köra bil i Chile       - Check!
Se delfiner             -Check!
Äta musslor            -Check!
Druckit kranvatten  -Check!
Varit på klubb!       -Check!
Alla dessa saker har jag nu gjort, men ska ta de från början.
Vi var på utflyckt igår, de var hur mysigt som helst! Vi åkte till en ö Quehui, det speciella med denna ö är att den bara har elektricitet 3 timmar på kvällen. Det var som att åka tillbaka i tiden 100 år när vi fick se deras uppträdande, se deras skola och gå runt i byn för att kolla. Men det var fint.
Vi blev sedan bjudna på Curanto, en maträtt som är typisk för Chiloé, och SÅKLART finns det musslor, åt två, sen ville jag inte ha mer. Det blev många fina timmar där innan vi åkte tillbaka till Castro. Och på vägen tillbaka såg vi delfiner! Hur häftigt som helst! UNDERBART!
Och sedan på kvällen skulle jag gå ut med alla svenskarna eftersom det var Jacks födelsedag. Och skulle sova vid Natta för att då kunde jag få vara ute längre(!). Vi började kvällen hemma vid Amalia och Mathilda innan vi senare tog taxi till en av klubbarna som heter Universo, där blev det massor av dans och annat skojj innan vi var tvungna att gå hem för att sova, väl hemma blev vi törstiga och vi drack kranvattnet, vilket jag inte mådde bra av... Så var magsjuk hela förmiddagen.
Idag skulle Nattas pappa Ismael köra hem mig, så han frågade om jag kunde köra, eftersom att jag skulle köra hem! Det var så häftigt! det är ju något jag ska skriva på min meritlista, att jag kört bil i Chile! De va underbart :) Väl hemma blev det att umgås med familjen och ha det bra!
Nu ska jag snart sova för är supertrött!



Kram Cecilia<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Bor du i chile ?? :)

2012-04-24 @ 13:37:50
URL: http://www.nattstad.se/julia.stendahl
Postat av: Cecilia i allra högsta grad!

Sv. Ja, jag kan väl säga att jag bor här just nu. Jag är utbytesstudent i 3 månader med mina vänner.

2012-04-24 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0