Plugg!

Kan ärligt säga att det är lite annurlunda att plugga nu, har inte varit så mycket av de nu på ett tag. Men det var ändå skönt att koncentrera sig på något. Nattis sov vid mig inatt så vi har suttit flitiga ock duktiga idag och jobbat! Men även om ja jobbat med detta hela dagen så gjorde jag mer nu under kvällen när jag var själv. Så kan väll erkänna att det blev plugg i 5 minuter och facebook 10, plugg 3 minuter och facebook 30.... Tyvärr, men så får det även vara ibland, vi har pratat mycket och det var skönt. Igår bestämde vi oss för att vi skulle vara duktiga och sunda idag och gå ut på en promenad, men de har ösregnat heela dagen så vi va bara utanför dörren då jag skulle följa henne till bussen.
Imorgon blir det skola, först matte och sedan språk, så fullt upp på matten sedan hitta på eget sedan, på eftermiddagen har vi lektion med Luis. Efter klockan 5 vet jag inte riktigt vad som händer ännu, men det märker jag väl.
Facebook, varför gillar alla facebook, varför gillar jag facebook? det är som en drog, idag så skulle Nattis ut och fika med en kompis på eftermiddagen, men hon orkade inte för att hon hade så mycket plugg, så hon sa det att dom kunde gå ut imorgon, han svara då, halv 5 på plaza. Nattis stärkte det hela med att än en gång skriva imorgon sedan gick vi. När han sedan klockan 6 skickade och var lite ledsen för att hon inte kommit förstod vi ingenting.
Det visade sig att informationen "imorgon" inte kommit fram, så där hade han varit helt själv och väntat och ingen Nattis kom. Alltså, Facebook är inge bra! :P



Kram Cecilia<3

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-20 @ 10:17:10
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0