Socker

Båda bröderna är hemma, min värdpappa, syster och hennes familj är på annat. Alltså var det dags för resterande familjen Riquelmes filmkväll! Det blev att göra popcorn, som de satt mig på eftersom det visade sig att dom inte riktigt viste hur man skulle göra, så kände mig liiite stolt. Men det blev en kort stolthet, för när jag bad om salt för att salta dom blev mamma, båda bröderna och Chilla, fundersamma på vad ja tänkte på, för man saltar dom ju inte, man ska ju ha SOCKER! Socker, på popcorn? räcker de inte me allt annat socker, men eftersom ja ville ha salt på mina så tog ja en egen skål med salt så fick dom äta sina med socker. Men dom kollade verkligen konstigt på mig, att ha salt på popcorn va tydligen något helt nytt, men dom ville ju smaka, men de va inte en enda som inte gjorde en grimars av avsky :P Så dom fick jag äta själv :P

Vi såg en film som heter "Life as we know it" i Sverige ser vi den på engelska, men eftersom dom inte kan engelska här så blev det att se den dubbad till spanska. Liksom alla andra filmer och program :P Jag har ju sett den 1000 gånger, men att se den på spanska va som att se en helt ny film!





Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0