Tjenare!

Festen i fredags va rätt dryg, hände inte så mycket, var hur mycket folk som helst vilket gjorde de super trångt och kokhett, plus att man såklart får röka inne, vilket också va rätt drygt eftersom allt, verkligen ALLT stinker tobak sen. Gillar att dansa o allt, men när man säger att man inte vill dansa med en person så tycker ja att man ska ta de som en diss, och INTE som en inbjudan :P 
Men men, bra att man hade bra chilenare som hjälpte mig :)
Utflykten i lördags, va ska man säga? ja gick och lade mig vid halv 5 och som skulle hämta oss kl halv 10. Jag Natta o Annie sov hela vägen till Ancud, vi åkte på en as guppig väg i en timme för att inse att de vi skulle kolla på va stängt, så vi åkte och skulle se på pingviner istället, men de va för kallt så de fanns inga. Så vi gick upp på en "kulle" och tog  kort på utsikten, heelt underbar, men de regnade och blåste så kommer säkert få öroninflamation...
Men de va en mysig dag, men hade nog uppskattat den mer om jag hade sovit och det hade varit lite finare väder.

Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0