Tjenna!

Det är nu 4 veckor och 5 dagar kvar i denna underbara familj! Min lärare frågade idag hur många månader till jag skulle vara i Casttro eftersom dom ännu inte skrivit in mig på klasslistan. När ja svarade att de bara var några veckor kvar blev hon helt paff! För så lite kunde de ju inte vara! Så hon tyckte vi skulle ha en liten fest för mig innan jag åkte för det har varit så roligt att ha mig här. Sen ville hon veta när jag fyller år, en lördag, men eftersom jag har henne sista lektionen på fredagen så skulle vi fixa något då med! Man kunde aldrig få för mycket av firanden! Och det är väl sant antar jag :D

Efter skolan träffade jag två kompisar från min klass, det var riktigt mysigt, vi gick runt lite i Castro och kollade, ner på hamnen, tog lite foton efter de gick vi och fikade innan det var dags att åka hem. Det var super mysigt!
Väl hemma var det mest att vända för vi skulle på en prisutdelning, min "lillebror" fick diplom för bästa spelare, snacka om stolt familj :)

Imorgon vet jag ännu inte vad som händer, några kompisar ville ta med mig ut på landet, till stället som jag var med min familj första helgen. På ett sätt vill jag verkligen följa med eftersom det är med vänner denna gång. Men saken är ju den att jag ska vara barnvakt på kvällen och dom trodde att dom var tillbaka till 7 eller 8, och vi är i Chile, så det kan bli kl 9 också :P Men o andra sidan så varför skulle ja inte? de kan väl bli roligt att göra något sånt! Annars ska jag vara hemma, plugga, vilket jag VERKLIGEN behöver, köpa present och vara vid Luis i tid. Svårt beslut... Men men, har fortfarande förmiddagen på mig att tänka ut något.



Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0