Tjululu!

Det blev utflykt igår! Varför skulle jag sitta hemma när jag kunde få åka någonstans med mina vänner? Och jag är glad att jag åkte med, det var super roligt! Vi åkte till samma ställe som jag var på första helgen, där vi fiskade o så. Men denna gång åkte vi mest runt, gick en promenad och hade det mysigt. På kvällen blev det att åka till Luis för att vara barnvakt åt hans söta små flickor medans han och Amanda gick ut och åt tillsammans.

Det blev sminkning, ritande, filmtittande, lekande och annat roligt! Annie blev dumförklarad av Amy,
Pratade om att Märthas nalle var en vetekude.
Amy: Man lägger in nallen i två minuter på högsta värmen.
Annie: Vadå, hela nallen?
Amy: Ja men de är klart, hur kan man få in halva nallen?

Idag har jag städat rummet, pluggat o nu ska vi åka till landet för att göra något som jag inte riktigt fattade, men de visar sig väl antar jag!





Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0