TV-kändis

Jadu, som rubriken säger är jag nu inte bara radio kändis på Gotland! Nej du, jag är även tv kändis på Chiloé! Jag Natalia och Annie var med på tv idag, som morgonsoffan i Sverige. Vi kom in där, i ett litet rum med samma utrustning som media programmet på Donner. Eller nej, jag tror till och med att min skola har bättre utrustning :P
Vi kom i alla fall in där, fick sätta oss i en soffa och vänta på våran tur.
Dom där 15 minuterna som de presenterade programmet på var hur långa som helst och jag var jätte nervös. Och det var så mycket ljud hela tiden, musik som spelade, det var inte issolerat så man hörde hur de spelade musik på andra sidan väggen, hur bilarna körde utanför och sen var det även en röst som pratade i högtalarna hela tiden. Så det var super svårt att koncentrera sig.
Men när det väl var våran tur gick det lättare, då började rösten istället säga åt killen som intervjuade oss att han skulle prata långsammare, använda lättare ord osv.
Och det gick super fort och det var hur roligt som helst! Och allt var ju även direktsänt vilket var en upplevelse i sig.
Imorgon skulle vi ha åkt till Porto Montt, men det blev ändring, resan blev tydligen framflyttad en månad, vilket betyder att vi inte kommer hinn åka med på den. Tråkigt men sant. Men men, sånt är livet. Får se istället att jag kommer vara pigg och kry på fredag när jag ska gå ut med vännerna. Det är ju även långhelg så har ingen skola måndag tisdag, sedan skola tre dagar innan det är min födelsedag!! Kan ni fatta de! Jag är snart 18 :D
Fick en bild på mitt rum! TACK MAMMA FÖR DE FINA GARDINERNA!<3
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0