Nu du!

Idag har det varit en rätt lugn dag i skolan, mycket information, eftersom vi började med två nya kurser, alltså Filosofi, men första avsnittet Etik, o sedan religion även där etik som första avsnitt. Men det var som sagt en rätt lugn dag i skolan.
Körde förbi Visby på väg hem för att jag skulle ha lite saker, några korgar från Jysk att sätta i hyllan och lite annat smått och gott. När jag väl kom hem var Johanna äntligen här med mitt sängbord så jag satte mig på en gång och satte ihop de! De var inte lätt, men efter ett tag gick de helt okej. Tills jag kom på att ja spikat fast baksidan på fel sida, men de gick att fixa ändå, men när ja vart klar så hade jag ju lyckats sätta fast en av de svarta framsidorna på baksidan... Men de är bara att måla svart! De syns nämligen inte så mycket om man inte vet om de :) Men annars har jag börjar flytta in mina saker igen. Är super nöjd!!!!!! Nu väntar jag bara på att bror ska fixa min vägg text så ja kan bli helt klar!

Bakade Pan igår, MUMS!!!
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0