skola!

Som ni kanske förstår är sommarlovet över, har till och med avslutat första veckan! Har inte varit några kloka lektioner, utan mer informations dagar. Vi pratade om Uf företag i tisdags, sedan om vidarstudier efter gymnasiet, har ju bara ett år kvar, vart nu den tiden har tagit vägen?
 
Var ju sedan ledig i Onsdags, då passade jag och Jenny på att göra lite ärenden i Visby. Torsdag var det fullt jobb med Uf, så vi har kommit på det mesta nu då, vår produkt som rockar! sen allt annat med typ, super skönt. Sen avslutade vi veckan med att ha lekdag i skolan, mitt lag var utklädda till Harry Potter karaktärer. Och känslan att klä på sig min skoluniform på morgonen var MAGISK(!) de va så skönt, det var som om allt var så rätt. Saknat den <3 Tyvärr blev det ju inte min egna kjol, men det får väl gå.
 
Har även nu beställt en telefon, hoppas nu att de blir bra, min håller ju på att lägga av, problemet med den nya är ju att den är så jäkla stor! Men man vänjer sig väl, har ju ändå alltid med mig väska :)
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0