Sommarlov!

Nu har äntligen mitt sommarlov börjat på riktigt. Jobbade sista dagen i söndags och vi hade personalfest på kvällen. Blev mycket roligt. Började med lite mingel på Kneippbyn, och eftersom det var tema rock var ju alla utklädda efter de så vart de några uppträdanden också innan vi stuvade in oss i några bussar och drog in mot stan. Väl där inne blev det lite aktiviteter och mat på Totthotell innan vi åkte i små tåg bort till Kongresshallen för att ha en riktig fest med DJ. Det var en lyckad kväll och jag hade super trevligt!
Idag vaknade jag tidigt och var barnvakt åt min lärares barn, de var supermysigt, tyvärr bara två timmar men de gick bra, efter de satt jag och pratade med deras mamma ett tag och vi hade det riktigt trevligt. Hon fick mig att börja tänka på hur jag ville göra om de i mitt rum. Så nu har jag en klar bild på vad jag vill göra! Så blev en snabb tripp till colorama för att få ännu mer inspration. Och det fick jag, så nu ska min bror hjälpa mig att få fram en vägg målning som jag kan ha på min stenvägg! WOHO! kommer hålla er uppdaterade, jag lovar!
När jag kom hem så kände jag mig väldigt kreativ men hade inget så jag kunde börja med så det blev att klippa gräset hela eftermiddagen. Och för att svalka sig hoppade jag i poolen, de va SÅ skönt!
Imorrn blir det roadtrip med Nathalie och Lydia som de ser ut nu, hoppas på de!
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0