Tjeeena

Inne på sista arbets veckan nu, jobbar imorrn och på söndag sen är det SLUT! skööönt, nästa vecka blir det att måla om stallet ifall min mamma kan ta mig seriöst... Vi har sagt de ett tag att vi ska måla om, men de blir aldrig av, men har gett mig f*n på att de ska ske, men de va först idag hon fatta att jag mena de... Så kan de ju gå.
Sen nästa helg åker jag en sväng till Fredrik innan skolan börjar ränknar jag med, men vi får se hur det blir.
Annars har dagen varit rätt najs, jobbat, de va praktiskt taget helt dött. Kom hem och stack ut o red på Kida, det gick super bra, hon har tyvärr börjat hosta lite igen, jobbigt eftersom vi inte vet varför. Borstade även Mazarin ordenkligt så jag slipper göra det imorgon bitti när jag ska ut o rida innan jobbet! Sparar den tid jag kan om man ska hinna med två hästar. Men annars får de bli Mazarin eftersom jag faktiskt red Kida ikväll, så får rida henne imorrn kväll istället i så fall. Känner mig duktig som planerar lite för en gångs skull. Även fast de inte alltid hjälper mig så långt.
Min kära polle!

Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0