Varför ska allt vara så svårt?

Förlorade dig ett tag, jag höll på att bli galen i väntan på att det skulle bli som det va innan, och nu har det varit hur bra som helst ett bra tag. Men bara för att du ska komplicera det hela ännu mer så sabbar du allt, som vanligt kanske man snart kan säga... Varför inte bara spänna av och se vart allt leder, har sagt att vi snart ses igen, men det dröjer ju, finns inget vi kan göra åt de. Och det är som de är. Blir bara så ledsen på dig när du inte tror mig och inte fattar hur de är. Så mycket som jag vill skrika och vara arg på dig gråter mitt hjärta av saknad och oro att förlora dig. Jag är ledsen för vad du får gå igenom, det är inte meningen att det ska bli fel. Det bara blir så. Jag älskar dig nu och kommer alltid att göra det!
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0