Fina underbara vinter!

Blev en heldag på stan igår med min fina mamma och Jenny, handlade en del av mammas julklappar till mig själv, riktigt najs att kunna bestämma lite själv vad man ska få i julklapp. När jag sedan kom hem så fick jag äran att slå in lite julklappar också, önskar jag hade fler att slå in, men ne... många fler blir de verkligen inte, en fattig student kan inte köpa så många julklappar. 

Idag blir det att inte göra ett dugg i skolan hela dagen innan jag sen ska vänta en timme för att vi har en fotografering med migg uf företag i eftermiddag. Men men, de blir pengar i alla fall! 
 
Ikväll sen så blir det troligtvis utgång, och ja, jag vet att det är torsdag och att det är skola imorrn. Men de är treafest, så får nog gå i alla fall. Men samtidigt så ska de bli roligt! Kanske går på förfesten eftersom jag ska packa o så ikväll också, åker nämligen till Stockholm imorrn, som alltid^^ 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0