Måndagsmys

Hade inga lektioner idag vilket gjorde att jag inte behövde gå till skolan, imorrn har ja vanliga lektioner, på onsdag har vi, men ska på annat sen är de julavslutning på torsdag! Snacka om härligt!!! 
 
Festen i torsdags var riktigt rolig, slöt med att ja gick me ner till krogen, men kom aldrig så långt så att jag gick me in, så en kompis kom och hämtade mig så fick jag åka hem och sova istället. 
Helgen har varit mysig, vi var barnvakter i lördags åt hans småsyskon, verkligen roligt, vi hade snöbollskrig, gjorde en snögumma o avslutade med Cecilias speciella varma choklad i soffan innan de skulle gå o lägga sig :) Som sagt, det var en bra helg! Inge tjafs eller dumma saker, bara mysig och härlig, som alla helger borde vara!
 
Snart ska ja sova, skola imorrn... Sen har vi fotografering till mitt uf företag på eftermiddagen. Natti natt
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0