Så var de över!

Julen blev helt okej ändå, lugn, tyvärr va de dåligt väder så fick inte ut o rida som ja brukar :/ Men kanske är bättre väder imorrn, får hoppas på de!
Vi hade en jullunch här med nästan hela familjen samlad, efter de blev det Kalle Anka, som ja fick se solo eftersom resterande familjen somnade gott efter ca 15 min. Den sista brodern kom sedan mot kvällen o vi kunde äntligen öppna allt under den överfulla granen, blev mycket fint, höjdpunkten va väl kanske vetekuddes tofflorna jag fick av min bror, fryser ju alltid så mycket om mina fötter, så de va riktigt bra faktiskt, använda redan två gånger! Vann 30kr på triss, o fick två muffins plåtar! 
 
Julkänslan kom i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0