Snart jul, och det är vitt!

Kan ni tänka er, det är början av december och det är heeelt vitt på marken! UNDERBART!!!! Va faktiskt ute och red igår i första snön och det var fantastiskt! Kida, min häst, älskar snön, i alla fall när den yrar, hon blir som en unghäst, spänner upp sig huvudet högt o öronen spikade rakt fram. Så att fara runt där med snön yrande va obeskrivligt mysigt, hoppas på det i flera flera veckor till!
 
Idag har mitt uf företag deltagit i en julmarknad i Visby, och det var super roligt, fått stått o pratat med folk hela dagen och gjort reklam för saker jag tycker är roligt. Så inget att klaga på där heller.
Bara ett minus, när jag kom hem o visade våra fina visitkort för min mamma märkte vi att tjejen som gjort korten har skrivit fel på mitt mobilnummer. Så jäkla typiskt! Men men, de fanns ju mail o så också. Hoppas på det bästa!
 
 
Nu ska jag krypa ner i soffan o se solsidan innan jag kryper i säng o sover! Trevlig kväll alla ute i vinderlandet!
Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0