7 Dagar!

Om exakt en vecka nu sitter jag på ett plan till London, första planet, början på min resa! Ska bli sjukt roligt, men är jättenervös. En kompis frågade hur mitt schema såg ut nu fram till resan. Verkligen ingen dag som inget är planerat på nu! Helt sjukt! Och så ska jag även hinna med och packa! Herre Gud i himlen, ge mig styrka!

Och vet ni va, igår vart jag en aning förvånad när det kl 10 på kvällen plingade till i min telefon, ett sms från Lydia som ville att jag skulle gå ut, utanför dörren står en ledsen Lydia och gråter för att hon inte vill att jag ska åka. Snacka om att jag vart förvånad. Men kan inte säga annat än att jag blev rörd att hon hade kört 2 mil en tisdagskväll för att komma och ge mig en kram och säga att hon kommer sakna mig!
Men jag ska även tala om, jag ska inte vara borta i flera år, jag är bara iväg i 3 månader, jag kommer tillbaka innan ni vet ordet av det! Och vi kommer ju ändå ha kontakt, har ju med mig datorn, så inlägg kommer både här och på Chilebloggen! I'll be here!


Vi som åker

Kram Cecilia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0