9 månader, 3 veckor

Känns bara som om ja skriver tid på min blogg :P Men idag är det ändå en speciell dag, 9 månader med min fina och underbara Fredrik, och det är idag 3 veckor kvar tills vi åker! Helt sjukt vad tiden går fort! :)
Sen vill jag även lägga in en liten notis om hur fin och underbar min vän Jenny är, va helt ensam en timme på stan för att vänta på bussen, så Jenny gick till mig och gjorde mig sällskap, och det var typ snöstorm i Visby, men den trotsade hon och gick till mig för att jag ville vara med henne :D

Sitter nu med datan iklädd Anders sparkdräkt, varför, jadu, de vet jag faktiskt inte, han ville att jag skulle prova den, men orkade inte byta om igen. Måste vara de, tragiskt, men sant.
Annars har jag även gjort mig fin i håret idag och tagit sista sprutan inför resan, och är nu vaccinerad livet ut med hepatit A och B :)



Nya frissan :) ser rätt likt ut, men mycket ljusare :)


Kom på att jag hade denna bild från folkracen, han va så fin i sin dräkt(A)


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0