Dagarna tickar ner!

16 dagar kvar, fick just veta att vi ska vara med i GA(en gotlandstidning) på Onsdag, alltså kommer de i själva tidningen på Torsdag skulle jag tro :) Börjar dra ihop sig, va ska man ha med sig, hur mycket, vad behöver jag handla, ska jag ha en eller två väskor, ska ja köpa en ny väska, ska ja göra ditt och datt. Listan skulle kunna bli 100 mil lång! Finns liksom inget slut på listan av vad som skall göras och förberedas, och tror jag inte ens kan förbereda mig tillräckligt mycket för att jag ska vara redo. Vad önskar jag mig nu? Lite mer tid! Men samtidigt vill jag åka redan ikväll! Fattar ni vad jag vill? Om ni gör de, förklara för mig, för jag gör det verkligen inte!

I helgen åker jag till Fredrik, sista gången jag ser honom på ett par månader, kommer sakna honom något otroligt! Som tur är har jag några fler dagar med mina vänner och familj :) Men de ska nog bli bra, ska ju bara vara borta i 3 månader, inte i flera år. (Även fast de iböand känns som de!)

Min kära vän Jonas har även han startat en blogg för att dokumentera denna resa ur eget huvud, så man kan även följa hans privata resa som ni kan göra här, samt våran gemensamma på www.donnerchile.se.

Jonas blogg är: www.jonaseliasson.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0