Godkväll :)

Idag är det 28 dagar kvar, alltså 4 veckor. Det går fort nu! Vi hade besök av två stycken som va där förra gången, de betättade en massa, tips och annat roligt, ni kan läsa det på vår blogg www.donnerchile.se

Det har faktiskt varit en ganska mysig dag idag, hade bakat kärleksmums som jag tog med mig till skolan för vi skulle fira Olivias födelsedag. De har däremot varit iskallt... Just nu fryser jag jämt! Fick upp värmen lite sen gick jag ut i stallet för att ta in hästarna, kom in och va helt iskall... Legat på soffan med mjuisbyxor, tofflor, tjocktröja och en gosig katt som halsduk och vantar, men inte ens de hjälpte, fryser fortfarande lika mycket :O

Men nu ska ja krypa ner med tjockstrumpor och extra filt på mitt duntäcke för att se om de möjligtvis kan hjälpa, hade bara Fredrik varit här hade jag inte behövt bekymdra mig om att frysa, han är ju som ett vandrande element :P Helt underbart!

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0