Härligt härligt!

Sitter nu och ska skriva ännu ett arbete för kursen jag går nu, visserligen sista, men ett oväntat. Men de ska jag sysselsätta mig med ikväll innan min älskade pojkvän kommer med båten för att vara med mig tills på lördag. Ska bli roligt. Så imorgon ska han gå med mig i skolan och se hur jag har det en vanlig dag.

Annars har dagen varit helt okej, va världens skit väder förut men slöt med strålande sol i eftermiddag, mitt rum fick även den sista städningen på 3 månader, blev att damma, skura, rolla mattan, plocka och byta lakan! Härligt! Började även packa lite smått, lägga ut saker vid väskan för att inte glömma dom, plockade ihop  lite smycken också, men de blev rätt mycket... Sen kom ja på att jag kan ju köpa något där också :P Så ska flocka om dom^^

Men nu ska ja plugga och räkna ner tills min pojkvän kommer!


Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0