Hej :)

En vecka kvar ungefär, alla skriver om hur roligt de ska bli och jippi! Just nu blir jag bara orolig, tänk om ja glömmer de, tänk om de blir si eller så... MEN! De ska bli hur roligt som helst! Längtar ändå efter de, känns bara som om de går så fort just nu, så mycket jag vill göra innan fast jag inte riktigt hinner...

Imorrn är det Nationella prov i MatteB för mig, ser mörkt ut, vet att jag måste plugga, men finner ingen styrka att öppna böckerna, dom ligger bara där på bordet och jag ser på dem, vågar inte öppna typ. Kommer gå piss dåligt! :O Men men, hoppas ändå på de bästa!
I helgen va de Fredrik som stod i fokus, sista gången jag fick träffa min älskling innan resan(om han inte kommer på fredag, hoppas hoppas hoppas!), blev mest att ta de lugnt, umgås med honom och hans familj innan de va dags att vinka hej då :) Men de känns bra.




Jullan har tappat tänder :)
Hans lillasyster Linnea tatuerade mig :)


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0