Tja!

Trött ikväll... somnade kl 9 igår och va uppe halv 8 imorse så drog ut o red, och när jag nästan var hemma ringde mamma och fråga hur långt jag kommit ifall hon han rida ikapp mig, men eftersom hon inte skulle de så red jag hem och red en sväng med henne också :) Efter det så gick vi in för att äta innan jag va sååå duktig och skulle bara rensa en hylla i min garderob, och en blev en till en och innan jag visste ordet av det så va hela garderoben klar och golvet va helt tomt :P Duktiga jag, men nu är jag super trött, men ska få åka buss i en timme sen, ska till Eke :) Ska umgås med Jenny, sen imorrn ska jag kolla på hennes barndans :) Och på kvällen är det revy i Klinte :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0