Fredag den 13!

Tror min otursdag är torsdag den 12 istället... Blev senare än väntat i Visby igår, missade intervjun för tidningen med Chilegänget, fick gå en bit i ÖSregn, va helt genomblöt när ja kom till bilen, så blev en vattenpöl i sätet... När jag kom hem va ja helt borta eftersom jag inte ätit klokt. De va jättekallt o regnigt o blåsigt ute så skyndade ut i stallet för att göra iordning så jag kunde ta in dom, när jag kommer ut till hagen va allt förstört! Hörnstolparna låg mitt inne i hagen o alla andra pinnar låg överallt och vattenkaret låg uppochner en bit in i hagen... Kunde ju inte se hur stor skadan va av mörkret och va rädd att hästarna hade rymt eftersom dom aldrig kom. Men de gjorde dom tillsist, heeeelt genomblöta... (dom får skylla sig själva! Dom har ett hus att gå in i) Och när vi kom in såg jag att Mazarin hade legat ner i leran, så han va ju helt genomblöt en bit undertäcket med. Och då tror man ju att dom skadat sig eftersom dom inte brukar ligga i sånt väder. Men de hade han inte som tur va.
Men min underbara pojkvän hade varit en ängel så när ja kom in o va helt slut så stod det mat på bordet<3 Älskar honom verkligen, precis va ja behövde<3

Idag kunde ju alltså inte hästarna gå ut, men hade en hage som ja kunde släppa dom i ett litet tag, den dom gått i under sommaren. Men de gick inte att gå ute på åkern så stängde till dit ut, men de sprang dom igenom när dom väl kom ut... Då va de me förstört. Nu får dom stå inne tills hagen blir klar, ska försöka fixa resten imorrn...

Nu ska ja fixa lite här hemma o så blir det att bjuda Thomas och Angelica på plankstek ikväll! Nu ska de bli bättre :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0