Gott Nytt År! :)

Hoppas alla hade en bra nyår. Min var super! Var med härliga människor och hade det riktigt trevligt. Och jag fick ju den strålande turen att ha min fina pojkvän på ön och fira det nya året med honom.
Vi var hemma vid Jenny, vi åt mat, 3 rätters, och spelade lite innan vi åt lite till och slutligen kom ner till hamnen för att se på raketer. Vi spelade spelet jag fick i julklapp, de va inte så farligt som vi trodde, va rätt roande faktiskt^^ Fick veta veta massa saker om tjejerna som var med, Fredrik var ensam kille med 8 tjejer och han var även han med och spelade och ställde och svarade på frågorna och gjorde uppgifterna vi fick^^ Två gånger fick jag uppdrag som innefattade att jag skulle ligga på golvet, första gången skulle alla hoppa över mig och andra skulle dom ligga i en hög på mig och sjunga Carolas "Främling".
  Fredrik fick även han ett uppdrag då han skulle ringa till sin mamma och berätta något om mig som hon inte visste. Och han berättade att jag var jätterädd för hans familj i början, hon undrade såklart varför och vi svarade att de va för att ja va rädd att dom inte skulle tycka om mig av olika orsaker, som att ja bodde på Gotland, att jag va otrevlig, elak eller något sånt. Och då sa hon att så verkligen inte va fallet! Att hon tyckte om mig jätte mycket och att jag var jättesnäll och trevlig o hur mycket som helst! Alla satt i bakgrunden och tyckte det var jätte gulligt och jag fick nästan tårar i ögonen för att ja blev så glad för att hon sa så. Så då älskade jag verkligen de spelet för att de gjorde att jag fick höra de :)

Om någon vill veta så är vi typ kex med någon ost och vindruvor på, sen fläckfilé med potatisgratäng och sallad, sen blev det världens enklaste efterrätt, de va apelsiner och mandariner skivade, kryddade med vaniljsocker och kanel sedan en kula vaniljglass. Super gott och super enkelt :)

Men jag hade verkligen en jättebra nyår! nyårsdagen va inte heller helt fel, Emmie fyller ju 18 idag, så har varit vid henne ikväll och firat henne :)    Grattis till henne!

 


Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0