Saknat denna dator!

Min kusin Sara lånar min nya dator för att göra sin läxa medans hon är i Sverige, hennes svrev program fungerade inte, så hon fick låna min. Så själv fick jag byta tillbaka mig till denna. Bättre än ja trodde, den här är ju mycket mindre, alltså sitter knapparna med perfekt avstånd till varandra :D Underbart! Så nu kan jag skriva fortare för jag trivs med detta avstånd :)
Men saknar ändå min andra eftersom den är lite vassare i allt^^

Ikväll blir det bio, "The girl with the dragon tattoo". Hela kusin skaran, så går våra päron och ser "The Stig Helmer Story" Dom börjar nästam samtidigt så det fungerade riktigt bra :O
Men nu ska jag plugga lite innan vi ska fara mot Visby!




Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0