Stockholmare på besök!

Har ni haft en bra helg? De har jag! Fredriks två vänner va på besök, Mårten och Erik.
Var och såg Visby IBK i fredags, de torskade såklart... Sen satt vi i bilen och väntade på att de skulle komma med båten. Väl hemma va de nästan bara att gå o lägga sig för jag skulle till skolan på lördagen. Och till min förvåning träffade jag på Fredrik & Co. i matkön sen när ja va klar :P

Efter några timmars skola åkte vi med sällskap med Jenny in till Visby för att spana runt lite ett tag. Blev en liten sväng på öster innan vi åkte hem för att samla krafter inför kvällen. Fredrik hade tydligen sagt att dom inte fick klappa kalvarna för att de bitts :P Men de gör dom ju verkligen inte! Så vi fick gå förbi djuren och hälsa på dom, Erik och Mårten va som små barn, skulle se allt, klappa allt, fråga om allt och ta kort på allt :p Efter de va de nästan bara dags att åka tillbaka till Visbt för att bowla lite innan vi skulle se på bio. Och vet ni va! Skulle ta ut pengar, men automaten tog mitt kort! Men som tur va var ju Fredrik med så han fick betala för mig sålänge (A)
Om ni undrar så vann Fredrik på bowlingen, sist kom Jenny, och näst sist kom jag och vi såg Hamilton. Bra, men våldsam...
När vi kom hem igen badade vi jacuzzi ett tag, blev mycket uppskattat! Där satt alla 5 i det varma vattnet när de blåste med mössor. Mys!

Igår va de dags för dem att åka hem, men innan de skulle ske va vi ute och red! Blev helt förvånad hur gärna dom ville ut o rida. Så de gjorde vi och även de va uppskattat, roligast va de när de skulle rida själva och skulle lära sig att styra. Men de va mysigt, en härlig helg!








Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

HAHA, WH000000000T?????????? JAG KOM INTE SIST, JAG VANN FAN ÖVER DIG KVINNA!!!!!

2012-01-23 @ 20:57:31
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0