Storm...

När ja vaknade i morse så hörde jag hur de skramlade i fönstret och kände hur de drog kallt, så jag vände mig om och drog täcket över huvudet i hopp om att ja kunde somna om. Men de gick inte så bra :/ Så de va bara att gå upp o fortsätta lata mig i soffan :D Annars har dagen varit lugn, städat o plockat lite.
Ikväll kommer kusinerna hit, sista kvällen i Sverige för denna gången för Sara. Varit roligt att ha henne här :)

Sen börjar jag sakna skolan :O Saknar mina fina vänner, att umgås med dom på dagarna... Hur ska jag klara mig utan tex Jenny när ja åker bort? Inte samma sak som att vara ifrån henne på sommaren. För även om hon kan vara AS jobbig ibland, o så elak så ja bara vill slå henne, så är hon fortfarande min Jenny och jag älskar henne<3 (Gud va känslig ja vart!)
Men fråga mig igen om en vecka så saknar jag inte skolan längre :P Bara ett moment av svaghet :O

Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Superfin blogg! Allt bra annars? / Cornelia :D

2012-01-06 @ 12:21:58
URL: http://corneliaeverytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0