Tatuering

Kom att tänka på tatuering när ja skrev inlägget innan, har länge velat tatuerat mig, inge stora målningar som kostar tusentals kronor eller så, bara något litet som inte syns hela tiden, och som han gömmas om man vill de, den ska bara finnas där. Jag vill ha en bild av en svala, eller konturerna av en svala :)
Såklart är det ju något speciellt med svalor, symobliken bakom den, och i övrikt tycker jag den är väldigt fin.

Alltid velat ha den i nacken, men nu hittade jag några andra fina exempel också,

Ville ha de så, kanske lite längre ner, men annars va de fint.

Annars tyckte jag att denna nästan va ännu finare :)

Eller på armen :)


 Och dessa två bilder tyckte jag va rätt fina :)
Vilken av dessa tre placeringar va finast?

Kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: JENNY

BILD NUMMER TVÅ eller ett ;)

2012-01-02 @ 16:36:04
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: Ida

Nummer 2 :D

2012-01-05 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0