Tjenna!

Nu är det inte långt kvar innan jag åker, och jag har varit dålig på att blogga de senaste dagrna, vet att de tagit vissa hårt (Jenny). Men nu har Fredrik åkt hem, känns tomt, skönt att haft honom här, men nu är det fler som ska få stå i focus de sista 30 dagarna innan ja åker så jag får vara med de flesta, planera o så. Känns som om ja ska vara borta en livstid, men som tur är det bara 3 månader.

I helgen har hästarna och sängen varit prio 1! Va ute o red båda lördag och söndag och de va sååå mysigt, inte haft klokt med tid att rida när han varit här, men nu är jag tillbaka i sadeln och ska skärpa mig nu dessa veckor. Kommer ju inte få rida något när jag är borta... Så det är skönt att de är ljust längre nu på kvällarna, det lilla gör det stora!

Fick en sista bild på oss tillsammans när han va här, tagen av min mor, ett bevis på hur tröttsamt det är att ta hand om en gård i en vecka och ha stockholmare på besök en helg och praktik :)



Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

NUTTAR DÅÅÅ<3

2012-01-30 @ 22:01:37
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0