Te extraño

Jag vill tillbaka, sitter nu hemma på min lediga dag, ska ut i solen och ha det bra, men vad sitter jag och tänker på, vad står jag och funderar över när jag inte har något att göra på jobbet, hela tiden, jag vill tillbaka till Chile, jag saknar allt! Till och med vädret på något konstigt vis, de va på ett sätt rätt mysigt, tycker om när det regnar jätte mycket! Men de gör typ aldrig de i Sverige, o när de gör de så är det natt. Men regnade de väl i Chile så var det så man knappt såg något. Och på ett sätt gillade jag de. Mysigt att gå i och bara ligga och lyssna på.
Vill tillbaka och jag ska tillbaka, spanska va ett sådant skönt språk att prata!
Quiero volver! Solamente esperame un año y medio! Te extraño y te quiero ayer, hoy, mañana y todos los dias despues!



Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0